Locale Altele
Sambata, 26 Octombrie 2024
Sam, 26 Oct 2024
LocaleSportAlteleOh Canada
Ne găsești pe Facebook


InterneExterneAlteleDivertismentŞtiinţă/TehnolologieAuto/MotoEvenimentAutoMotoSănătateLifestyleGalerie FotoParty Foto
Sandero, o maşină de nota trei la siguranţa pasagerilor adulţi
Cotidianul  - Joi, 27 Noiembrie 2008
Trei stele din cinci la protecţia pasagerilor adulţi, patru stele din cinci în cazul ocupanţilor copii şi o stea din patru la siguranţa oferită pietonului.

Acestea sunt rezultatele obţinute de Sandero varianta de bază cu două airbaguri frontale şi senzori de efort la centurile de siguranţă la testele EuroNCAP. Maşina fără pachetul de siguranţă a obţinut 24 de puncte la protecţia pasagerilor adulţi, 38 de puncte în cazul ocupanţilor copii şi 8 puncte la securitatea oferită pietonilor.
 
Pentru varianta cu elemente de protecţie suplimentare, care are în plus faţă de varianta de bază două airbaguri laterale pentru torace şi două pentru cap, precum şi pretensionare pentru centurile de siguranţă, EuroNCAP a acordat Sandero patru stele la protecţia pasagerilor adulţi, cu şapte puncte peste varianta de bază.

De asemenea, la impactul lateral, acest model a obţinut rezultate semnificativ mai bune decât versiunea de bază, iar la simularea ciocnirii laterale cu un stâlp, Sandero a obţinut punctajul maxim, menţionează EuroNCAP.
 
Potrivit EuroNCAP, în cazul unui impact frontal, habitaclul rămâne nedeformat, deşi unele puncte de sudură de la baza montanţilor parbrizului au cedat. Din cauza unor elemente ale bordului, există pericolul rănirii genunchilor şi femururilor, atât în cazul şoferului, cât şi în cel al pasagerului din dreapta.

De asemenea, organizaţia atrage atenţia asupra faptului că şoferii nu sunt informaţi “suficient de clar” asupra modalităţii în care se montează scaunul pentru copil cu orientare spre înapoi, pe scaunul din dreapta şoferului. Mai precis, pentru a evita orice pericol, şoferii care montează în acest fel scaunul pentru copii trebuie să dezactiveze şi airbagul. “Eticheta de avertizare privind pericolele folosirii unui scaun pentru copii cu orientare spre spate, fără dezactivarea în prealabil a airbagului, a fost neclară şi neataşată definitiv", arată EuroNCAP.
 
EuroNCAP European New Car Assessment Programme este un organism european independent, înfiinţat în anul 1997, care realizează teste de impact pentru determinarea gradului de siguranţă al maşinilor noi. EuroNCAP este susţinut de şapte guverne europene, de Comisia Europeană şi de asociaţii ale consumatorilor din ţările UE.
Tags: sandero  teste  ncap  
2308 vizite
Distribuie pe