Locale Altele
Vineri, 25 Octombrie 2024
Vin, 25 Oct 2024
LocaleSportAlteleAlteleOh Canada
Ne găsești pe Facebook


InterneExterneAlteleAlteleDivertismentŞtiinţă/TehnolologieAuto/MotoSănătateLifestyleGalerie FotoParty Foto
Finanțarea strategiei dvs. de marketing: De ce este important pentru afacerea dvs.
SM Online  - Joi, 22 August 2024

În peisajul de afaceri competitiv de astăzi, a avea suficienți bani pentru a-ți finanța nevoile de afaceri este extrem de crucial pentru creșterea afacerii tale. Crearea unui plan de marketing pentru afacerea dvs. este o parte esențială a planului dvs. de afaceri și un pas în direcția cea bună.

Pentru a vă executa strategia de marketing, aveți nevoie de un buget de marketing și de un plan de strângere de fonduri. Aceasta înseamnă punerea deoparte a unor resurse financiare dedicate în mod specific promovării notorietății, produselor și serviciilor afacerii dumneavoastră.

Acești bani pot proveni fie din profiturile întreprinderii dumneavoastră, fie din surse externe, cum ar fi subvenții, economii, investiții sau un credit nebancar. Prin urmare, modul în care utilizați banii pentru dezvoltarea afacerii vă poate afecta succesul pe termen lung ca antreprenor. Acest articol va evidenția cele mai eficiente strategii de marketing, de unde să obțineți fondurile și de ce este important să vă finanțați planurile de marketing.

Ce este o strategie de marketing?

O strategie de marketing este planul unei întreprinderi de a-și convinge clienții să îi cumpere produsele și serviciile. Strategia stabilește modalități eficiente de a ajunge la potențialii consumatori din industrie și de a-i transforma în clienți obișnuiți, plătitori, folosind cele mai rentabile metode. Strategia conține mesajul-cheie de branding al întreprinderii, propunerea de valoare, datele demografice ale pieței țintă și alte elemente de nivel înalt. Scopul strategiei de marketing este de a comunica un avantaj competitiv durabil pe piață prin planuri de marketing pe termen lung și scurt.

Importanța finanțării planurilor de marketing

După cum s-a menționat mai sus, marketingul este activitatea care ajută potențialii clienți să afle despre afacerea dvs. și să aleagă în mod continuu produsele și serviciile dvs. în detrimentul celor ale rivalilor dvs. Fără un marketing adecvat, o afacere poate pierde potențiali clienți și oportunități de creștere. Un lucru care împiedică un marketing eficient este nevoia de mai multe fonduri care rezultă din supravegherea din partea conducerii afacerii. Prin urmare, iată câteva motive pentru care finanțarea strategiei dvs. de marketing ar trebui să fie foarte apreciată:

  1. Marketingul joacă un rol major în crearea notorietății mărcii. Clienților le place să cumpere produse și servicii de la mărci bine stabilite și populare. Prin urmare, a avea suficienți bani pentru a vă finanța strategia de marketing vă permite să investiți în publicitate, gestionarea rețelelor sociale și relațiile publice.
  2. Finanțarea strategiei de marketing vă ajută să ajungeți la o nouă bază de clienți prin intermediul anunțurilor țintite, al optimizării pentru motoarele de căutare (SEO) și al publicității pay-per-click (PPC). Extinderea bazei de clienți alimentează creșterea afacerii dvs. și, atunci când este bine realizată, asigură faptul că afacerea devine mai profitabilă. Cercetările efectuate de HubSpot indică faptul că întreprinderile care aplică un marketing inbound adecvat, cum ar fi social media, marketingul de conținut și SEO, se bucură de o creștere cu 55% a generării de clienți potențiali în comparație cu întreprinderile care utilizează metode de marketing tradiționale.
  3. Finanțarea activităților de marketing prin investirea într-un sistem de gestionare a relațiilor cu clienții (CRM) ajută afacerea dvs. să personalizeze mesajele de marketing, ceea ce contribuie la menținerea bazei de clienți existenți și la creșterea pe baza afacerilor repetate ale acestora. Un studiu realizat de Harvard Business Review a constatat că sistemele CRM contribuie la un indice mediu de satisfacție a clienților de 17% și îmbunătățesc profitabilitatea unei afaceri cu 60%.
  4. Cu suficiente resurse de marketing, puteți rămâne în frunte prin explorarea noilor tehnologii și canale de marketing și prin adaptarea la tendințele de marketing în schimbare.
Primele patru cele mai eficiente strategii de marketing

Cu toții ne dorim să profităm la maximum de activitățile noastre de marketing și să obținem un randament al investițiilor (ROI) pentru bugetul nostru de marketing. ROI este măsura profitului pe care îl obțineți din eforturile dvs. de marketing în comparație cu timpul, banii și efortul investit. Cu cât ROI-ul este mai mare, cu atât strategia este mai eficientă. Iată câteva strategii care garantează un ROI ridicat pentru strategia ta de marketing.

1. Implicarea clienților

Utilizați această strategie de marketing tradițională și simplă care s-a dovedit a fi eficientă timp de mai multe decenii. Aceasta înseamnă să ieșiți în întâmpinarea clienților pentru a le determina nevoile, a le oferi soluții personalizate și a crea conștientizare pentru afacerea dvs. Întreprinderile mici și mijlocii realizează acest lucru prin marketing din ușă în ușă, marketing business-to-customer (B2C), webinarii gratuite și servicii de consultanță, printre alte strategii. Apropierea de clienți are ca scop sensibilizarea, fidelizarea clienților și creșterea interesului pentru produsele și serviciile afacerii dumneavoastră.

2. Self-Service și digitalizarea experienței clienților

Această strategie presupune oferirea de soluții rapide clienților prin intermediul platformelor digitale. De exemplu, o întreprindere de servicii financiare poate oferi servicii de tranzacționare a banilor prin intermediul unei aplicații mobile sau al unei platforme de internet prin care clienții își pot accesa banii fără ajutorul reprezentanților umani. Alte cazuri pot include magazine online sau site-uri web în care clienții pot beneficia de serviciile și soluțiile întreprinderii după bunul lor plac. Cu toate acestea, este posibil ca această strategie să nu se aplice tuturor întreprinderilor, în special celor bazate pe produse sau pe servicii specifice. De exemplu, un spital poate să nu beneficieze pe deplin de o astfel de strategie.

3. Marketingul social media

Cercetările arată că 81% din populația lumii are un cont de social media, iar utilizatorul mediu petrece 4-5 ore pe zi pe social media. Prin urmare, o afacere trebuie să recunoască oportunitatea de a accesa o piață atât de mare. Cu anunțuri de social media direcționate și o prezență constantă pe mai mult de o platformă de social media, afacerea dvs. are șansa de a crește gradul de conștientizare a mărcii, de a crea relații și de a extinde baza de clienți.

4. Storytelling digital

Storytelling-ul este o strategie de marketing eficientă atunci când este implementată corect. Aici, spui povestea brandului tău într-un mod care captează interesul, evocă emoții și comunică valoarea brandului pentru consumator. Scopul este de a crea și de a partaja conținut relatabil și partajabil care educă, distrează și rezolvă nevoile consumatorului într-un mod care determină privitorul să cumpere produsul sau serviciul.

Concluzie

Indiferent de strategia de marketing pe care o aplică afacerea dumneavoastră, obiectivele trebuie să fie clare și trebuie urmată o foaie de parcurs pentru atingerea obiectivelor stabilite. Rețineți că obiectivul final este obținerea unui randament al investițiilor pentru eforturile dumneavoastră de marketing. Atunci când vă alegeți strategia de marketing, vă rugăm să vă asigurați că aceasta se potrivește nevoilor și bugetelor dvs. de afaceri. În plus, pe măsură ce explorați piețe noi, existente și emergente, trebuie să strângeți fonduri pentru a finanța planurile de marketing. În articolele următoare, vom analiza modalitățile de a obține fonduri pentru strategiile dvs. de marketing.

1002 vizite
Distribuie pe