Locale Altele
Joi, 24 Octombrie 2024
Joi, 24 Oct 2024
LocaleEvenimentAdministratieSocialCulturalPoliticEconomicInfracţionalitateEducaţieReligieSportAlteleOh Canada
Ne găsești pe Facebook


InterneExterneAlteleDivertismentŞtiinţă/TehnolologieAuto/MotoSănătateLifestyleGalerie FotoParty Foto
Adrian Cozma anunță: Drumul Expres Satu Mare – Oar intră în linie dreaptă!
Cabinet Parlamentar Adrian Cozma  - Miercuri, 4 Septembrie 2024

Deputatul PNL de Satu Mare, Adrian Cozma, anunță că astăzi s-a încheiat procesul de depunere a ofertelor pentru execuția proiectului major pentru infrastructura județului Satu Mare, Drumul Expres Satu Mare – Oar, ce va face legătura cu autostrada M49 din Ungaria), proiect început pe vremea ministrului liberal Lucian Bode.

Acesta este primul tronson din Drumul Nordului, ce leagă Suceava – Bistrița – Dej – Jibou - Baia Mare - Satu Mare – Oar.

S-au depus 5 oferte de către:

  1. Asocierea AUTOMAGISTRAL PIVDEN SRL (lider) - X-WAY INFRASTRUCTURE SRL (Ucraina – România)
  2. CONSTRUCTII ERBASU SA (România)
  3. Asocierea DUNA GROUP EURÓPA (lider) - DUNA CONSTRUCTII RO SRL - DUNA NRG (Ungaria – România)
  4. ONUR TAAHHUT TAŞIMACILIK INŞAAT TICARET VE SANAYI A.Ş. (Turcia)
  5. Asocierea PRECON TRANSILVANIA SRL (lider) – SELINA SRL – ILGAZ INSAAT TICARET AS – IBB HIB ROMANIA SRL – ILGAZ CONSTRUCTION SRL – BOG’ART SRL (România – Turcia)

Drumul Expres va străbate zonele administrative Satu Mare și Vetiș, iar pentru construcția lui sunt prevăzute următoarele caracteristici principale:

-         10,831 km Drum Expres

-         4,031 km drum de legătură între Drumul Expres Satu Mare - Oar și DN19

-         2 benzi pe sens, cu o lățime de 21,50 m

-         Nod rutier VO Satu Mare

-         Nod rutier cu drumul de legătură DN19

-         Lucrări de artă

-         Pasaj Nod Rutier la VO Satu Mare, km 0+408

-         Pasaj pe drumul expres peste DC60, km 3+068

-         Pasaj pe drum expres peste drum local, km 6+051

-         Alte pasaje inferioare

-         Spații de servicii tip S3, stânga/dreapta

-         Centru de Întreținere și Coordonare

-         Lucrări de consolidare

-         Lucrări hidrotehnice

-         Restabiliri legături rutiere

-         Lucrări de protecția mediului

-         Siguranța circulației (inclusiv sistem de monitorizare trafic - ITS)

Valoarea estimată este de 738,22 milioane lei, fără TVA, iar sursa de finanțare este asigurată din fonduri europene nerambursabile, prin Programul Transport 2021-2027.

Acest proiect face parte din traseul Someș Expres, sector Nord Livada - Petea și se regăsește în 𝘗𝘳𝘰𝘨𝘳𝘢𝘮𝘶𝘭 𝘐𝘯𝘷𝘦𝘴𝘵𝘪𝘵𝘪𝘰𝘯𝘢𝘭 𝘱𝘦𝘯𝘵𝘳𝘶 𝘥𝘦𝘻𝘷𝘰𝘭𝘵𝘢𝘳𝘦𝘢 𝘪𝘯𝘧𝘳𝘢𝘴𝘵𝘳𝘶𝘤𝘵𝘶𝘳𝘪𝘪 𝘥𝘦 𝘵𝘳𝘢𝘯𝘴𝘱𝘰𝘳𝘵 𝘱𝘦𝘯𝘵𝘳𝘶 𝘱𝘦𝘳𝘪𝘰𝘢𝘥𝘢 2021-2030, elaborat și aprobat de guvernul liberal în perioada 2020-2021.

914 vizite
Distribuie pe