Locale Altele
Joi, 24 Octombrie 2024
Joi, 24 Oct 2024
LocaleEvenimentAdministratieSocialCulturalPoliticEconomicInfracţionalitateEducaţieReligieSportAlteleOh Canada
Ne găsești pe Facebook


InterneExterneAlteleDivertismentŞtiinţă/TehnolologieAuto/MotoSănătateLifestyleGalerie FotoParty Foto
Nereguli la atelierele de reparaţii auto din judeţ
Sergiu Lenghel  - Marti, 10 August 2010

Inspectorii de la Protecţia Consumatorilor au verificat 11 service-uri auto, la şapte dintre ele aplicând amenzi în valoare totală de 16.000 lei, restul fiind sancţionate cu avertismente.

 

Directorul coordonator adjunct al Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor, Valentin Breban, a declarat marţi în cadrul unei conferinţe de presă, că la toţi operatorii service controlaţi s-a constatat că aceştia nu aveau afişate informaţii cu privire la tipul de lucrări efectuate şi termenele de garanţie care se acordă clienţilor ce-şi lasă maşinile pe mâna meşterilor.

 

În urma controalelor s-a descoperit că opt ateliere auto nu eliberau certificate de garanţie pentru lucrările efectuate. De asemenea, trei service-uri auto din localităţile Călineşti-Oaş, Vama şi Oraşul Nou nu deţineau autorizaţia tehnică de funcţionare emisă de Registrul Auto Român.

 

În altă ordine de idei, printre reclamaţiile din ultimele zile depuse la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor, una a vizat din nou agenţia Pink Models. De această dată, o sătmăreancă a reclamat că pozele pe care le-ar fi făcut nu au apărut pe site-ul agenţiei în termenul convenit, astfel că cei de la Pink Models au fost nevoiţi să plătească o amendă de 1.000 lei.

 

Este a treia amendă aplicată firmei din Iaşi care racolează sătmăreni în pasajul "Corneliu Coposu" sub pretextul că vor apărea în albume foto pentru diverse case de modă, totul în schimbul a 800 lei.

 

O altă sătmăreancă ghinionistă a reclamat supermarketul Real, după ce şi-a cumpărat o pereche de sandale. Femeie le-a purtat doar de două ori şi s-a ales cu tocul rupt. După 48 de ore s-a întors la magazin, însă vânzătoarele nu au vrut să-i schimbe sandalele de damă, decât după ce au venit cei de la Protecţia Consumatorilor.

 

Un alt caz rezolvat la intervenţia CJPC a fost cel referitor la o comandă făcută pentru un colţar de bucătărie. Deşi sătmăreanul a achitat un avans de 400 lei, firma nu a livrat marfa în termen de o lună. După ce au mai trecut câteva săptămâni bune, clientul a cerut restituirea avansului, iar firma respectivă a rămas cu marfa nevândută.

1513 vizite
Distribuie pe